söndag, december 13, 2009

Årets sista trissvinnare...



... det är fotografen bakom bilden här ovanför - Anneli A'la Foto! Klicka på bilden för att se hela den mycket vackert fotograferade vinnartrissen.

Förutom äran har Anneli vunnit en fotobok från Pixopolis med sina egna bilder. Ett stort grattis till dig och lycka till med att göra din egen fotobok!

173 röster kom in och på silverplatsen kom Mikabella och bronsmedaljör blev AnnaKK.
Grattis till er två också!

Nedan ser ni hela slutresultatet.



Tack till alla finalister, jag tyckte verkligen om alla era trissar! Tack till alla andra fina bidrag som kom in i tävlingen och till sist, tack till alla som hjälpte till att rösta och kora vår sista vinnare för i år!

Psst... Glöm inte bort att vara med i veckans nya Fototriss som har tema GLITTER.

Hälsingar från Helena

4 kommentarer:

AnnaKK sa...

Grattis Anneli!

Din underbara triss var precis den som jag ville se som vinnare av denna tävling! :-)

Nu har du ett digert jobb framför dej att välja ut bilder till din fotobok - hoppas du visar upp lite glimtar ur den på din blogg sen!? :-)

Sen vill jag så klart tacka för alla röster som jag fick - TACK!!! Men framför allt vill jag tacka Helena för att hon håller i Fototriss, som är den fotoutmaning på nätet som jag personligen tycker allra mest om att vara med i. Ser fram emot nya spännande, roliga och utmanande teman under 2010!

Kramar till alla härliga Fototrissare!!! :-D

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>AnnaKK: Tack för dina snälla ord om Fototriss, jag blir jätteglad av att läsa det du skriver! Det är alla ni trogna trissare som gör det så himla roligt att fortsätta hitta på nya teman vecka efter vecka! Kram till er!

Anneli sa...

Vad roligt att jag vann! Ni skulle höra mig igårkväll när jag läste det! Jag sprang omkring här och skrek av lycka! *haha* Och mina stackars kissar...de fick åka pusskarusell...kanske inte lika uppskattat men men ;O))

Varmt tack ALLA som röstat på mig! Som sagt...så lycklig blev jag! :O)))

Och Anna KK...vad gullig du är!!! Kram till dig! och till alla andra! Och jag lovar att när boken är klar så ska jag visa upp den för er! Sitter och planerar för fullt vad det ska bli för något i den! :O))
Och jag håller med dig...Fototriss är en underbar fotoutmaning så stort varmt tack till Helena som fixar så vi har denna möjlighet!

kram och GOD JUL på er allahopa! :O)))

Mikabella sa...

Hej mina vänner. Först STORT grattis till en mycket värdig vinnare! Verkligen jätte roligt!

Är stolt och glad silvermedaljör! tack ni som rösatde på mig! Innspirerande!

Vill också berömma Foto-Triss och duktiga Helena som ger oss alla roliga, kluriga och spännande fotoutmaningar! Mig kommer ni inte bli av med i första taget! :)

Gooooooooooooooooood juuuuuuuuul!