söndag, november 14, 2010

En isande cool vinnare

Efter en rafflande omröstning, i alla fall för mig som kunnat följa resultatet :), har vi slutligen en segrare i tävlingen med tema Cool, och en av vinnarbilderna ser ni här ovan. Totalt 411 röster kom in och vinnaren fick hela 112 av dem! För första gången i Fototriss tävlingshistoria blev det en man som vann och den jag säger ett stort grattis till är...

C. Henningsson, Skumrask.net

Klicka er in till honom och spana in den vinnande is-coola trissen. Eftersom bilderna inte ligger på en blogg utan på Flickr, finns det inget direktinlägg att länka till, så länken går till en samlingsbild - men klicka er gärna vidare sen och titta på trissbilderna en och en i större format.

Det fina priset som Christian får är en kompakt videokamera från Coolstuff.se. Grattis!

Sen har vi två ytterst hedrande silver- och bronsmedaljörer:

2:a kom Sara vill fara

3:a kom Pierre Pox

Christian, Sara och Pierre har tillsammans turats om att leda i tävlingen nästan hela omröstningen, innan Christian till slut drog ifrån. Grattis till er båda också!

Hela slutresultatet ser ni här nedanför.
Stort tack till alla finalister som bidragit med såna coola trissar!

9 kommentarer:

Pierre sa...

Värdig vinnare helt klart! Grattis Christian!

Christian sa...

tack.. riktigt kul. Men kände mig ganska hotad av din kylskåpsbild som var min favorit :)

Maria/Grått bo sa...

Stort grattis till en välförtjänt vinnare!

Artlover sa...

Wow, jag röstade rätt! Den bästa bilden och en värdig vinnare, helt klart.

saravillfara sa...

Grattis Christian, snygg triss!
Passar på att tacka alla som röstade på mig när jag ändå gör mig hörd. :)

Anonym sa...

Grattis!!!1

Craxyknas sa...

Nja.. Mina två favoriter kom på andra och tredje plats. Not cool ;)

Photos by Storm sa...

Jag vill också gratulera vinnaren, ett stort grattis från mig/Lis

Unga fröken Karlsson sa...

Snyggt! Värdig vinnare.