söndag, mars 18, 2012

Fototriss del 171: Underifrån

 Välkommen till en ny omgång av Fototriss! Nu sitter jag i Sverige och skriver, men nästa gång skickar jag fotoutmaningen till er från en strand vid Indiska oceanen! På tisdag är det äntligen dags för mig att ta med mig familjen och resa till Salalah i Oman och ni är välkomna att följa med! Åtminstone via min blogg :) Jag kommer vara resereporter åt Solresor under vår semester, så ni kommer få regelbundna, och bildfyllda, rapporter om våra äventyr med en treårig tjej och en elvamånaders kille i det mytomspunna Oman. En triss på veckans tema kanske ni får därifrån också :)

VECKANS TEMA...
... är UNDERIFRÅN. Se på världen i ett underifrån-perspektiv och visa det med tre bilder i en Fototriss.
 
REGLERNA

  1.   Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2.    Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3.    Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
  Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 171: UNDERIFRÅN


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

9 kommentarer:

Charlotte/Kreativamamman sa...

Oj nu råkade jag lägga in m fel URL... Snälla ta bort mitt nr 31 som är förra veckans tema, i fokus. Charlotte/Kreativamamman!

Annemor sa...

DA var det gjort

Anonym sa...

Har drabbats av ett problem, ser inte listan på deltagare i veckans fototriss. Hjälper varken att uppdatera eller öppna nytt. Någon mer som har det problemet?

RosMari sa...

Kjekt å finne bloggen FOTOTRISS med ukentlige fotoutfordringer... Ha en fortsatt fin søndag! Klem fra Rosen

Sunny Diving in Malta sa...

Kunde ju inte passa mig bättre!!! :) Dykare älskar alla teman som handlar om underifrån, vi spenderar 30% av vår vakna tid underifrån haha :D

Mariane sa...

WOW.. sikken en masse der er tilmeldt denne gang .. det må tage hele natten at skulle se alle.. Skønt og flot !!


Mit bidrag er her:
http://thatphoto.wordpress.com/fototriss/003-2/

Kicki sa...

Det är måndag, nu är jag klar med mina underbilder:)
http://ostrasidan.blogspot.se/2012/03/underifran.html

Gunilla sa...

Fixat och klart blev foton från förra sommaren.
Nedanför skidbacken, i taket på en restaurang på Kreta och solen bakom en tall på Österlen.

jessica sa...

underifrån - allt är inte vackert;)