söndag, maj 13, 2012

Fototriss del 177: NY

Välkomna till veckans omgång av Fototriss!
Jag vill först tacka för alla fina kommentarer jag fått på mina egna bidrag i de senaste omgångarna av trissen! Jag blir verkligen glad över att ni tar er tid att kommentera trots att jag själv inte hinner gå in och kommentera tillbaka hos alla, så jag skickar ett gemensamt tack till er här :)

VECKANS TEMA...
... är NY. Nu är alla gamla saker bannlysta, den här veckan är det nytt som gäller för hela slanten i era bilder.


REGLERNA

  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 177: NY


 
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
 

11 kommentarer:

Annemor sa...

Så var det nye på plass.
Mormor på klagemuren

Jah Hollis sa...

Nya grepp från min sida. Här går det undan. :-)

Tina´s PicStory sa...

sorry about my topic! the translater told me: next thema is new york. so i tried to get something like new york in stuttgart :)
now i saw in other posts it was NEW

Eva Trillian sa...

:-) Kul! Tänkte NY och ny ;-)

Indigo Xpress sa...

Hej!
Nu har jag lyckats klicka rätt och länka rätt till rätt inlägg. Kanske jag är för NYvaken för att klara detta för mig ganska NYa fototrissande. Kul och kreativ idé. Inger alias IndigoXpress

Tøtta`s skråblikk sa...

Da var det noen bilder om temaet NY inne hos meg!
Spennende tema og MANGE fine bidrag.

Artlover sa...

Nya bilreservdelar här:-)

IngerJessicaMarie sa...

Så där ja, Ny... finns nog många tolkningar på detta, ska kolla runt nu=))

IngerJessicaMarie sa...

ber om ursäkt för 101... blev fel så nu är jag 102... :(

Anonym sa...

Fototriss är en mycket trevlig foto sida, som jag gärna kommer tillbaks till.
Jag har bloggat länge, men inte med foto som varit ett intresse som jag haft i många år, men nu tagit upp då jag köpte en ny kamera.
Jag blir också glad om du besöker min blogg och gör en kommentar.
Bästa hälsningar och en skön helg.
Olle J

Sofie Persson sa...

Nu har jag lagt upp veckans triss, ny!
På återseende.