söndag, juni 03, 2012

Fototriss del 180: Gammal

 Välkomna, nu ska vi trissa igen! Har ni sett vem som vann i tävlingen förresten? Det kan ni läsa om här!

VECKANS TEMA...
... är motsatsen till temat vi hade för några veckor sen. Då var det ny, men denna vecka vill jag istället att ni ska trissa på tema GAMMAL.

REGLERNA

  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
 
 
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 180: GAMMAL


7 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Snart läggdags och laddning för ännu en lång arbetssöndag. Men en triss hinner jag i alla fall bidra med. Jag lär i alla fall knappast avundas dem som är lediga söndag för vädrets skull. De som var och kollade Ozzy Osbourne på Malmö stadion lördag kväll gjorde det i knappt tiogradig ”sommarvärme”. Ugh!

Barbro sa...

Här har vi nu i natt 4,2 grader, mycket blåsigt väder. Vi får vara glada åt att det som kommer från himlen nu, är regn och inte snö.
Hälsningar från ett senvårigt Norrlnad.

Annemor sa...

Morgengryet kom og med den arbeidslysten, kaldt nok, bar 4+, men det bedrer seg vel.
Takk for at du holder i gang fototriss.
Mormor på klagemuren

Birgitte sa...

Hejsa,
Det er som sædvane et problem at tilslutte mig her;-( Jeg har sat billeder på min blog, men kan ikke sætte det på hos dig .Hjælp :-)

A World of Wines sa...

Rena vintervädret har kommit hit - tur att det finns sommarbilder att titta på!

Sandra Viström sa...

Här är det blött och fuktigt. Men varje dag hör vi morkullan som flyger över oss, och småfåglarna kvittrar trots regnet. Dem verkar glada trots allt. Jag hoppas kunna göra trissen till en söndagsvana. Hälsningar från norr

Indigo Xpress sa...

Värst vad alla är snabba... men nu kommer i alla fall en slags tolkning på temat i från mig i form av dans kring en gammal staty här i Göteborg.