söndag, augusti 19, 2012

Fototriss del 185: Så här ser det ut där jag är (del 16)


Välkomna tillbaka till ett av mina favoritteman i Fototriss! Det handlar om temat när vi får åka på en bildlig resa både genom Sverige och utanför landets gränser och se hur det ser ut här och nu där alla deltagare befinner sig.

VECKANS TEMA...
... är SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Fyra gånger per år kör vi det här temat, varje årstid dokumenteras och nu så här i sista halvan av augusti är det sommaren 2012 som ska visas upp. Och naturligtvis stannar arkivbilderna kvar i arkivet den här gången, jag vill ju se hur det ser ut här och nu :)

Vill ni spana på bidragen från någon av de 15 tidigare gångerna vi kört temat kan ni klicka på den här länken.

REGLERNA

  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 185: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR


5 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Regnigt och grått ... men trevligt ;)

Anonym sa...

Sol og varmt hos meg.
Mormor

Bringebruden sa...

Det här är min första fototriss och det känns jätteroligt att ta det steget. Molnig dag med många färger :)

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Härligt varmt har vi haft i en vecka nu i motsats till många kalla dagar tidigare i sommar. Njutbart men lite väl soligt för kameran.

Anna-Maria sa...

Undrar om foton ska publiceras varje söndag eller gäller temat hela veckan?