lördag, augusti 18, 2012

Tävlingen är avgjord

En godare tävling har vi nog inte haft här i Fototriss med alla matiga bilder som ni bidragit med och den som ni tyckt trissat godast av alla i jubileumstävlingen på tema Mat, mat, mat är...


Ett stort grattis till dig! Du har vunnit ett presentkort från Coolstuff, värde 1.000 kr.

På 2:a plats kom Annelie Esséus
På 3:e plats kom Evas svammel

Grattis till er med, ni har vunnit presentkort från Coolstuff, värde 500 kr resp 300 kr.

Men jag har ju också goda bonuspresenter att dela ut till samtliga åtta som gick till final. Alla får nämligen en Jelly Belly presentask, 20 smaker. Så jag vill be alla finalister att maila mig era postadresser för att ni ska kunna få era presenter. Maila till fototriss @ gmail.com

Så här ser hela resultatlistan ut. Procentuell fördelning av rösterna kan ni se i förra inlägget.
  1. Pysselfarmor
  2. Annelie Esséus
  3. Evas svammel
  4. Anna susar in
  5. SoF
  6. Artlover
  7. LissenTo
  8. Emma
Glöm inte bort att om några timmar startar nästa omgång av Fototriss och om ni inte sett det redan, så kan jag berätta att temat är det återkommande årstidstemat, Så här ser det ut där jag är. Ta en promenad med kameran, föreviga dina omgivningar och var med i trissen! 

Fortsatt trevlig helg
önskar Helena

6 kommentarer:

annelie sa...

WOW! Vad kul! Tck alla som röstat på mig och stort grattis till Pysselfarmor!

Flanören... sa...

En mycket bra vinnartriss. Riktiga människor med ett härligt bildinnehåll.
Grattis Pysselfarmor.

Anna tassar in.. sa...

Grattis till vinnarna ni var bäst helt klart...

Signes Vind sa...

Så fina finalister det var och så många duktiga fotografer det finns som tolkar samma tema på så fantasifulla och kreativa sätt.
Grattis till vinnaren Pysselfarmor som visar på vad mat handlar om - glädje och njutning.

Pysselfarmor sa...

Tack alla alla ni som röstat på mig!! Jag blir så glad och uppmuntrad i mitt fotograferande!
;-))

och tack alla för gratulerandet!

Jag är litet sen att tacka och göra inlägg för dagens fototriss, men det har att göra med att jag varit bortrest sedan i fredags och haft fullt upp.....

Vad jag gjort får du snart se i veckans fototriss ;-))

LissenTo sa...

Grattis till alla vinnare!