söndag, september 30, 2012

Fototriss del 191: Svartvitt

Välkomna till september månads sista omgång!

VECKANS TEMA...
... är SVARTVITT. Vilka motiv ni väljer är helt valfritt, men det är bara svartvita bilder som gäller denna gång.

REGLERNA
1.Visa 3 bilder på temat i din blogg
2.Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3.Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Lycka till med trissandet,
Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 191: SVARTVITT 

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

12 kommentarer:

Misswhatsit sa...

Spännande med svartvita foton den här gången.
Ha en fin helg!

imsy sa...

Svartvitt är ett tema jag gärna ser igen! Mycket trevligt!

HANNAS OBJEKTIV sa...

Svartvitt gillas! Det ska bli kul att se alla bidrag. Min triss blev en hundtriss i svartvitt.

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Tack för ett nytt roligt tema!Fotar så sällan i svartvitt eftersom det mest är trädgård framför kameran.
Ha en bra söndag!

Maria LENN Thunholm sa...

Svartvitt är ju min specialitet, har gàtt pà en kurs i Eskilstuna innan jag flyttade till Frankrike. Jag älskar ett lyckat svartvitt foto...

Maria LENN Thunholm sa...

Jag àngrar nästan min fototriss, ty just efteràt sà satte sig mina fàglar och betraktade mig...

http://quedemesphotos.blogspot.fr/2012/09/un-triple-de-photos-mouvemente.html

Magdalena sa...

Vad roligt att det blev svartvitt som tema, men det är ganska svårt att få en svartvit att se levande ut och inte så matt och tråkig. Har ni några förslag :)

Anonym sa...

Nu ska det bli spännande att titta på allas svartvita bilder! :)

trollet sa...

Kul men svårt med svartvitt!! Blev dagens mat för mej=))

Kicki sa...

Svartvitt är kul!

Unknown sa...

Roligt med svart vita bilder

Carre Vestring sa...

Då trissar vi Svart/Vitt :)