onsdag, oktober 31, 2012

Jag gillar... Omröstning!

DAGS ATT BÖRJA RÖSTA
Nu har gästdomaren Veronica slutfört det svåra jobbet att välja ut de åtta Fototrissar som hon gillar bäst i tävlingen med temat Jag gillar... och omröstningen kan därmed börja! I collaget ovan finns en bild från varje finalisttriss med, men klicka dig in till alla finalister via länkarna nedan och se vilken av finalisttrissarna du gillar bäst.

Några ord från domaren: Det har varit extra kul och extra svårt att komma fram till 8 finalister idag då temat är så pass olika. Alla är vi ju olika i vad vi tycker om!! Fantastiska trissar alla därute, detta är de jag röstat fram.

FINALISTERNA 
Dessa åtta bidrag tävlar i finalen. Klicka på respektive namn för att se deras fototrissar, rösta sedan i formuläret längre ned på den här sidan.
Fantastiska porträtt i svartvitt där du fångat dina barn så avslappnade.
Verkligen en bra tolkning på filmintresse, snygga produktfoton med spänning i ljuset!
Krispiga naturbilder med vackra höstfärger som gör att man vill trampa i gräset och höra knarret under skon.
Mäktiga närbilder av en vargflock, snyggt fångat!
 
Fina matbilder där fokusen/vinklarna är perfekta och maten framhävs! Du skulle gärna få bjussa på din hemlagade mat!
Av dessa bilder vill jag bara ut i naturen och dricka kaffe med lovikavantar! Fina vinklar och färger!
Spännande ljus i bilderna som gör dem dramatiska, otroligt bra fångat!
Fina pastelliga bilder där jag gillar de fina vinklarna och fokusen!

OMRÖSTNINGEN ÄR AVSLUTAD

VINSTERNA
Tre fina presentkort från Coolstuff.se står på spel:
1:a pris presentkort värde 1 000 kr
2:a pris presentkort värde 500 kr
3:e pris presentkort värde 300 kr
Ev vinstskatt betalas av vinnaren

Lycka till i tävlingen allihop!

Hälsar Helena

5 kommentarer:

Rantamor sa...

Oj va kul, är jag i finalen, tack så mycket för det, sträcker på mig lite extra idag !!!

Tjingelingen från Rantamor.

Anneli - A'la Foto sa...

Snygga finaltrissar!

Grattis till er och lycka till!! Må den med bäst klös vinna! ;O)

Cassandra sa...

Her var det flere jeg hadde lyst til å stemme på. Gratulerer til dere som kom i finalen, lykke til ;)

Fröken Lindvall sa...

Är så otroligt lycklig över vinsten, kommer hålla mitt humör uppe länge!!!! Tack alla underbara ni som röstade mig bland alla fantastiska bidrag. Ha en mysig kväll och helg!/Elisabeth

Micke sa...

Grattis till Vinnaren, en riktigt snygg triss!