söndag, maj 12, 2013

Fototriss del 218: Grönt (tävling)


Välkomna till en grön tävlingsomgång av Fototriss!

Uppdatering: Tävlingsdelen har stängts och omröstningen kommer starta torsdag kväll. Det går dock bra att vara med i Fototriss utom tävlan hela veckan.

Den här veckan har ni chans att vinna övernattning på Castanea Vandrarhem, som ligger mitt bland alla vindlande gränder i Gamla Stan i Stockholm och som rejtats som ett topp 10-hostel i världen av Hostelworld. Ett perfekt ställe att bo på i huvudstaden för alla fototokiga, eller hur? Det är bara att gå utanför dörren och börja frossa i alla fantastiska fotomöjligheter som Gamla Stan bjuder på :)

VINSTEN
Vinnaren av tävlingen vinner ett 2-bäddsrum i 3 nätter på Castanea Vandrarhem.

Presentkortet gäller för bokning 130901-140531. Värde 2.350 kronor.
Ev vinstskatt betalas av vinnaren.Resa Stockholm ToR ingår ej i vinsten.  


TÄVLINGSTEMAT...
... är GRÖNT. Grönt är skönt säger man, så fotografera sköna gröna nyanser, ute eller inne och sätt sedan samman de tre bästa bilderna till en grön triss som du lägger upp i din blogg!

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på tävlingstemat i din blogg
2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i formuläret nedan
4. Länka till veckans samarbetspartner Castanea: http://castaneavandrarhem.se/
Läs mer om Fototriss här.

TÄVLINGEN
Tävlingen pågår från söndag kl 00.00 och pågår fram till onsdag 15/5 kl 20.00. När tävlingen stängts kommer åtta finalister att utses och sen blir det omröstning här i bloggen där ni röstar fram en vinnare. Om du inte länkar enligt punkt 4 ovan, deltar du utom tävlan.


Lycka till allihop!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
 
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 218: GRÖNT
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,
 

12 kommentarer:

Aurora sa...

Min grönska är nu inlagd

B i r g i t t a sa...

Jag har en knepig webdesign på mitt bidrag. Man måste klicka på "info" överst för att se alla bilderna.
Nr 8 - B i r g i t t a

Välkomna!

Gunilla sa...

Mina gröna bilder är från Ivö som ligger i vår närhet, en liten oas mitt i Ivösjön.
http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.se/2013/05/gront.html

Maria LENN Thunholm sa...

Tja, som sagt jag bor inte i Sverige sà den tävlingen gäller inte för mig som vanligt, sen behöver jag knappast bo pà hotell och hostel i Stockholm, släkt och vänner i Stockholms län...

Men jag ska fotografera det gröna här i Paris...

ClickSnapShot sa...

Det verkar som min länk fungerar inte på Mister Linky!
Här kan ni kolla på min triss:
http://clicksnapshot-milestone.blogspot.se/2013/05/fototriss-del-218-gront-tavling.html

Maria LENN Thunholm sa...

Jag använder "Que de mes photos" igen, jag kan ladda upp foton igen.

Jag antar att tävlingen gäller för de som bor i Skandinavien, ej utanför. Fast jag bor trots allt i Europa. Men jag berättade lite om stället trots allt.

Anita - Malta sa...

Alltid lika spännande teman. Tänk om man hade tiden att titta på alla bidrag och skriva några rader. Att få och ge kommentarer är ju själva poängen. Fototriss är fotoutmaningen jag gillar bäst men hinner inte gå igenom alla. Vem gör det ;-) När det är mitt i veckan kan man ju givetvis gå tillbaka men det blir ju inte av. Tack för att du håller i Fototriss Helena. För sysselsatt blir man utan tvekan och roligt är det.

CAMILLA FOTO sa...

Så härligt tema. Älskar att fota grönt i naturen.
Synd nu att jag förlorat kameran :/
Men det blev några gröna, sköna arkivbilder.

Jah Hollis sa...

Bättre sent än aldrig sägs det. :-)

Kicki sa...

Här kommer mitt bidrag...ännu senare;) men inte som jag tänkt från början!

Jah Hollis sa...

Barar för att undvika eventuella missförstånd: Jag tycker det är roligt att många deltar i Fototriss. Jag tycker det är helt OK att lägga in sina bidrag så fort man känner för det. Fast kanske kan man få en bättre idé om man hiar sig lite, som de säger här nere i Skåne. Eller kanske inte. :-)

Frau B. sa...

Mister Linky doesn't want my Link :'o(