söndag, maj 19, 2013

Fototriss del 219: Ätbart


Mellofinal i all ära, här har vi minsann också en viktig tävling som snart ska avgöras :) Du har väl inte glömt att rösta på din favorit bland de gröna trissarna? Omröstningen pågår fram till söndag kl 21.00, rösta här.

Men nu är det dags att sätta igång med det nya temat, varsågoda!

VECKANS TEMA...
... är ÄTBART. Kittla mina smaklökar och fresta mig med allsköns ätbara godsaker, allt som man kan äta ryms inom temat!!

REGLERNA
1.Visa 3 bilder på temat i din blogg
2.Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3.Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
Läs mer om Fototriss här.

Hälsningar Helena


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
 
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 219: ÄTBART

 

3 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Det blev en triss från gårkvällens quizmiddag.

Maria LENN Thunholm sa...

Jag var pà Svenska Institutet i Le Marais och använde min Samsung Galaxy, även om en bild blev lite sur... ;-)

HIldan foto sa...

Ny i fototriss - hitta mig under Hildan foto!