söndag, september 22, 2013

Fototriss del 231: Härliga höst


Välkomna till en höstig trissomgång! 

VECKANS TEMA...
... är HÄRLIGA HÖST. Vad tycker du är det härliga med hösten? Det ska du visa med tre bilder i veckans triss och den som bestämt temat denna gång är Spindeltjejen.

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Hälsningar,
Helena


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 231: HÄRLIGA HÖST

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

8 kommentarer:

Lena sa...

Jag undrar hur jag kan ta bort en länk. Se nr "39".

Annemor sa...

Takk for tema og vertskap.
Mormor

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Lena, jag har tagit bort den felaktiga länken.

s p i n d e l t j e j e n sa...

Vad roligt att få se allas tolkningar! :D

kickilina sa...

Så, då testar jag att delta i detta för första gången :)

Freja sa...

Sent o sider är jag med, passar mig utmärkt efter en fin höstpromenad i helgen!

amo sin blogg sa...

Flott tema.
Takk for at eg får vere med :)

Fin dag frå Anne-Mari

JunePune sa...

Herlig tema! :) Jeg fikk slengt meg med nå :)