söndag, september 29, 2013

Fototriss del 232: Siffror


 Välkomna tillbaka till en ny omgång av Fototriss!

VECKANS TEMA...
... är SIFFRORKoppla på siffer-radarn och du ska se att det finns siffror på alla möjliga, och omöjliga ställen. Sen gäller det att fotografera dem på ett kreativt och kul sätt också, så fram med kameran och börja jaga siffror!

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Hälsningar,
Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 232: SIFFROR

14 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Jag älskar din nummerbild Helena!! sååå läcker!!

Ha en skön söndag!

Katarina sa...

Din bild på lilla snigeln som tittar på skylten för att se om han har kommit rätt, är helt underbar!!!

mammakero sa...

Vilken fantastisk nummerbild du hade!!

Nett sa...

En helt underbar bild :)

Gunilla sa...

Det blev siffror på tårtor denna gång :)
http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.se/2013/09/tema-siffror.html

Ha en skön söndag!

Marit Johansson sa...

Vilken fantastisk bild på snigeln, kanonbild!

Kakan sa...

Vilken fin och annorlunda bild på en snigel...

Kram Kakan

Stare Ström sa...

Åt du upp den sedan? För det är väl en vinbergssnäcka? En bra bild fick du i alla fall!

Gitsan sa...

Vad kul! Gäller detta hela kommande veckan fram till lördag?

Unknown sa...

Morrn.
Lite ovanifrån, kul.


Ha de bra.

Hasse A Norge

http://08-i-exil.blogspot.no/2013/09/en-av-mina-favoritplatser.html

Tant Otto sa...

Rolig bild på vinbergsnäckan ...roligt tema denna veckan..jagb fick klura länge på min siffriga triss.

Annette sa...

Vilken fantastisk bild ♥

Och vilken rolig utmaning, den gav ju mersmak! Ser redan fram mot nästa utmaning :)

Inger-Lise sa...

Gøy med talltema. Jeg har laget mitt første bidrag her på Fototriss, og gleder meg til flere utfordringer. :)
Hilsen Inger-Lise

Peter sa...

Ja, ursäkta att jag krånglar med mitt webpalats, men det var så länge sedan jag var där och dom har gjort om en hel del verkar det som, jag kan inte länka direkt till inlägget verkar det som,så... Hoppas det går bra ändå...