söndag, oktober 13, 2013

Fototriss del 234: Så här ser det ut där jag är


Välkomna till höstomgången av vårt årstidstema!

VECKANS TEMA...
... SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Ja, hur ser hösten ut hos er? Är det lika färgsprakande vackert som hos mig eller har löven redan singlat ner från träden? Ta en höstpromenad och dokumentera hur det ser ut hos dig här och nu och dela sen med dig av dina bilder i en höstig Fototriss.


REGLERNA
1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Hälsningar,
Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 234: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR, DEL 21

6 kommentarer:

Anna sa...

Trevligt tema och jag hoppas att ALLA skriver VAR i Sverige bilderna är tagna! Då får man en höstresa genom landet!(Många bloggar är anonyma så man har ingen aning om var de fotar... )

KajsaLisa sa...

Hade förberett mig både för det här temat och Rosa Bandet den här gången, får se om jag får rätt igen :)

jeanette sa...

Min länk har av misstag kommit med två gånger så du kan ta bort den som ligger som nr 79. Jeanette står det.

Margareta sa...

Kul att detta tema infaller en dag när det ändå ska ut och fotas. =)

Lotta sa...

Hej är sen med veckans triss och jag lyckades klanta till mig så även förra veckans triss kom med....
Kul tema, må så gott.
Lotta

Cina sa...

Så mycket fina höstbilder!!!! Färgsprakande tema! Härligt!