söndag, oktober 27, 2013

Fototriss del 236: En låt


Välkomna till en trissomgång som går i musikens tecken!

VECKANS TEMA...
... är EN LÅT. Ni ska alltså låta era tre bilder representera en låt, tänk på en låttitel eller en textrad och låt era bilder illustrera det. Det kan också bli en gissningslek som bonus i denna trissomgång, för ni kan ju försöka gissa vilken låt det handlar om när ni tittar runt på varandras trissar. Så kom ihåg att även skriva vilken låt du tänkt på när du satte ihop din triss.

 REGLERNA
1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Hälsningar,
Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 236: EN LÅT


 Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

9 kommentarer:

Anonym sa...

Kul omgång!!! Din bild får mig att tänka på Sergels torg med Veronica Maggio =) Snyggt!! Ha det gott!

Nilla Tankebubblor sa...

Jag råkade visst lägga in länken till den/de låtarna jag hade för fem år sedan, när vi hade detta temat.
:-) Trevlig söndag!

Mitt hverdagsliv sa...

Morsomt tema! Første gang jeg er med, men det blir sikker ikke siste.

Gunilla sa...

Tack för ett underbart tema!
För mig var låten självklar.
http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.se/2013/10/veckans-fototriss-en-lat.html

Ha en bra vecka!

Freja sa...

Passade mig perfekt, jag som just laddad ner semesterbilderna till datorn!

Lena sa...

Kul att gissa låtar.
Kunde ganska många :)

CAMILLA FOTO sa...

Vilket jätte roligt tema :D Så kul att kika runt och gissa låtar.

Unknown sa...

Vilket toppenroligt tema du hittat på. Bild och musik blir ju dubbelt så mycket.
/kiki

Semester & Mat sa...

Det här var ju sig en riktig rolig omgång :)
Publicerar mitt bidrag imorgon.