söndag, november 17, 2013

Fototriss del 239: Cirklar


Välkomna tillbaka till Fototriss! Veckans nya omgång startar nu, men innan du börjar trissa vill jag påminna om att omröstning pågår i tävlingen och du kan påverka resultatet genom att lägga en röst på din favorit. 

VECKANS TEMA...
... har fokus på en form - temat är CIRKLAR

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan


Lycka till!

Hälsar Helena



 : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 239: CIRKLAR

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

5 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Spennande tema kvar veke !
Takk for den fine bloggen :)

Helsing Anne-Mari

Gammelsmurfen sa...

Noterar att jag/man(?) möts av "banned" på mer än ett ställe. Antingen har jag gjort något jag ej minns eller så har bloggarna gjort något fel i inställningarna :-(

Freja sa...

Jag fuskar lite, inte "cirklar" utan "cirj´kel" fast vid olika tid och ur olika vinklar...

Englepappa/ Ole JN sa...

Eg juksar litt eg også, sidan det er fire bilder på linken min og ikkje tre... De får oversjå det siste!

Gilla sa...

Det blev några cirklar till slut.

Gilla