söndag, december 15, 2013

Fototriss del 243: Färgstarkt/färgglatt med tävling







Välkommen till den sista omgången av Fototriss innan juluppehållet! Jag vill tacka alla er deltagare för ännu ett härligt år och hoppas ni är många som är med och avslutar detta trissår och bidrar till en spännande tävling tillsammans med Ving, där jag dessutom ordnat med fina bonuspriser till alla finalister!


TÄVLINGSTEMAT...

... är FÄRGSTARKT/FÄRGGLATT, så låt era trissar spraka av färger denna vecka!


Lägg upp era trissar precis som vanligt och det enda ni behöver göra sen för att vara med i tävlingen är att länka till ett av Vings alla exotiska resmål du hittar på denna sida http://www.ving.se/langresor-reguljarflyg





VINSTERNA

1:a pris      Presentkort från Ving, värde 3.000 kr.

Bonusvinst  Alla 8 finalister vinner en fotobok.

Ev vinstskatt betalas av vinnaren




SÅ HÄR GÖR DU



1. Visa 3 bilder på tävlingstemat i din blogg
2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till någon av alla resmål du hittar på denna sida http://www.ving.se/langresor-reguljarflyg.


4. Lägg slutligen in ditt namn och direktlänk till dina bilder i Inlinkz-formuläret nedan (klicka på "Add your link")



: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 243: FÄRGSTARKT/FÄRGGLATT



TÄVLINGEN


Tävlingen pågår från söndag kl 00.00 fram till torsdag 19/12 kl 20.00. När tävlingen stängts kommer åtta finalister att utses av gästdomarna Anna-Lena och Johanna. Vem som vinner tävlingen avgörs genom en omröstning, men alla åtta finalisterna vinner en fotobok.






Lycka till allihop!








Hälsar



13 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Tack själv, Helene! Stort TACK för att du engagerar dig i att foto-engagera oss :) Det är roligt!
Önskar dig en fin jul och ett gott nytt år!

Vivishagerom sa...

Tusen takk for alle flotte trissene.
Ønsker deg en god jul!

Vivi

Violen sa...

Önskar dig GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
Tack för alla trevliga teman du förser oss med,ibland är de lätta, ibland svåra!

Rantamor sa...

Hoppas att du får en trevlig jul och ett gott nytt triss år .
Tack för att du håller i denna fotoutmaning som alltid är så välbesökt.

Tjingelingen från Rantamor.

s p i n d e l t j e j e n sa...

Åh vilken rolig triss! Jag har slängt in en färgexplosion i form av solnedgång :D
God jul och gott nytt år!! :D

Stare Ström sa...

Tack för i år och ha en riktigt skön helg!

Anni sa...

Stort tack för i år och på återseende nästa! Ser fram emot nya fantasieggande teman!

Jah Hollis sa...

Instämmer i ovanstående hyllningar. Trevligt att du hinner med denna roliga fotoutmaning.

kickilina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
kickilina sa...

Provar igen, då min profilbild inte ville vara med sist..

Hej alla!

Var flera veckor sedan jag sist hade ork, och lust, att delta i någin triss.. men nu har jag tagit mig i kraget igen, och hoppas kunna vara med mera i fortsättningen också :)

Lycka till också i tävlingen, go go go, fototrissare!

En plats i solen sa...

Ja jag är riktigt taggad inför detta. Har laddat upp med skumtomtar och mumsa på medan jag väljer ut mina finalister :)

Tantkalle sa...

Hujedamej, vart har alla deltagare tagit vägen??? Eller är det bara i min dator som alla är borta???

kickilina sa...

Nix, alla är borta hos mig med.. hela listan är osynlig helt plötsligt :O