söndag, februari 09, 2014

Fototriss del 247: Bokstäver


Välkommen till en omgång i textens och bokstävernas tecken!

VECKANS TEMA...
... är BOKSTÄVER. A B C D E F G - hur stor del av alfabetet finns representerat i dina tre bilder? Enstaka bokstäver eller hela ord, det är upp till dig att bestämma dina motiv. Men tänk på att låta bokstäver vara det centrala i bilderna.

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Anmäl dig genom att skriva direktlänken till din Fototriss i formuläret nedan
Lycka till!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 247: BOKSTÄVER

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Fia sa...

Jag tycker att det är lite tråkigt att det är så många av bloggarna som är så krångliga att det inte går att lämna kommentarer där. Så många fina bilder som man inte kan säga några ord om.

Unknown sa...

Jag tycker det är tråkigt att mötas av: You are banned. Av någon som lägger ut blogg för att man skall komma och titta

Åke sa...

Du Krister Book har verkligen en underlig sida, jag kommer inte ens in på den och bilder är inte tillgängliga. Du verkar ha någon typ man måste registrera sig på kanske... Då är det inte underligt att du inte kommer in på oss andras sidor. Jag har ett ganska hårt spam filter nu. Jag fick ca hundra kommentarer per dag ett tag, en gång ramlade det in 700 st på ett inlägg. Då ringde jag en kompis som fick lösen och gå och ta bort inlägget. Jag var 20 mil från hemmet och tordes inte vänta. Några här inne på trissen liksom jag har blivit hackad, jag tappade 4 års arbete. Nu kanske du förstår varför vissa har sådant hårt skydd. Nu vill jag inte du ska ta illa upp för att jag svarar dig. Bara en välmening!