söndag, februari 02, 2014

Fototriss del 246: Så här ser det ut där jag är


Välkommen tillbaka! Nu startar omgången då vi reser genom ett vintrigt Sverige, det är dags för årtidstemat!

VECKANS TEMA...
... är SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Hur ser vintern ut hos dig? Snö eller barmark? Med dina tre bilder ska du dela med dig av din vinter och hur det ser ut hos dig just nu.

I Så här ser det ut-temat som vi kör en gång per årstid, ska vi visa årstiden och vädret här och nu, nytagna bilder är det som gäller alltså. Inga inomhusbilder och inga gamla bilder. Lätt som en plätt :)

Jag ser fram emot att resa genom vinter-Sverige via era bilder!

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Anmäl dig genom att skriva direktlänken till din Fototriss i formuläret nedan
Lycka till!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 246: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR, DEL 22

1 kommentar:

Lajsas Fotografi sa...

Det verkar vara väldigt svårt för folk att länka direkt till de aktuella fototriss-inläggen.
När det är så många bloggar att kolla in så vill man enkelt komma dit.
I framtiden kommer jag enbart kommentera de bloggar som har gjort rätt och förtjänar en kommentar.

Är trött på att folk inte fattar, men det är de som förlorar besökare och värdefulla kommentarer.