söndag, februari 23, 2014

Fototriss del 249: Spår

Välkomna till en trissomgång i spårens tecken!

VECKANS TEMA...
... är SPÅR. Hundspår i snön eller tunnelbanespår, som i min bild ovan, möjligheterna att variera temat är många. Hur tolkar DU ordet spår med tre bilder?

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Anmäl dig genom att skriva direktlänken till din Fototriss i formuläret nedan
Lycka till!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 249: SPÅR

Hälsar
Helena


6 kommentarer:

Lotta sa...

Hej, kan du hjälpa mig???? Det går inte att komma till stället där man lägger upp sin länk...det är borta och jag hittar ingen hjälp???
Må så gott.
/Lotta

Anni sa...

Den blå lilla knappen syns och fungerar för mig i alla fall, Lotta.

Anonym sa...

Om du har en trådlös uppkoppling kan det hända att det inte fungerar. Jag bytte min till kabel så funkar det. Kan vara det som är orsaken. Ha en skön söndag!

s p i n d e l t j e j e n sa...

Footsteps är min tolkning av Veckans Triss <3

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

@Lotta: Jag vet tyvärr inte vad felet kan vara. Jag kan se den blå knappen man ska klicka på och nya namn läggs till i listan, så det verkar funka. Ledsen att jag inte kan bidra med någon hjälp!

Oliver sa...

Hej!
Jag har en ganska ny och snabb dator, som hittills funkat bra i alla sammanhang. Dessuton ett snabbt bredband. Men när jag klickar på deltagarlänkarna i Fototriss tar det ibland evigheter innan den har tuggat sig förbi inlinkz.com och till rätt webbadress. Kan någon förklara vad det här beror på?