söndag, april 06, 2014

Fototriss del 254: Gult - tävling


Välkomna till en ny omgång av Fototriss! Eftersom det närmar sig påsk är det som bonus tävling denna gång då ni har chans att vinna presentkort från Coolstuff!

VECKANS TEMA
… är GULT. Färgen gul ska alltså vara den röda tråden i dina trissbilder denna gång – så fram med kameran och leta efter gula motiv. Välj sedan ut de tre bästa bilderna och ­­­­var med i veckans Fototriss.
Vad skulle du vilja få i ditt påskägg i år? Tre finfina presentkort från Coolstuff står på spel denna vecka och det enda du behöver göra för att ha en chans att vinna, är att i ditt trissinlägg länka till en valfri produkt hos Coolstuff som du tycker skulle vara kul att få i påskägget. Välj fritt ur hela deras sortiment.

VINSTERNA
Tre presentkort från Coolstuff går till de tre finalister som får flest röster i omröstningen.

1:a pris   Presentkort värde 1 200 kr
2:a pris   Presentkort värde 500 kr
3:e pris   Presentkort värde 300 kr
Ev vinstskatt betalas av vinnarna.

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på tävlingstemat i din blogg
2. Länka till valfri produkt ur Coolstuffs sortiment.
3. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
4. Lägg slutligen in ditt namn och direktlänk till dina bilder i Inlinkz-formuläret nedan (klicka på "Add your link")
Läs mer om Fototriss här.

TÄVLINGEN
Tävlingen pågår från söndag kl 00.00 fram till onsdag 9/4 kl 20.00. När tävlingen stängts kommer åtta finalister att utses och sen blir det omröstning här i bloggen där ni röstar fram vinnarna.
Lycka till allihop!
Hälsar Helena
: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : 

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 254: GULT
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

7 kommentarer:

Maria LENN Thunholm sa...

Problemet med tävlingar är att det inte är sà praktiskt när man inte bor i Sverige eller i Skandinavien, vilket gör att jag med flit väljer att stà vid sidan om. Men jag har fàtt sà mànga andra priser pà min fotoblogg "Paris et les Deux-Sèvres en photographies" (Wordpress) istället, sà mig kvittar det.

Freja sa...

Ohh, gult var en utmaning, men jag måste ju testa, så kanske jag får ett bidrag till den zombie jag så gärna vill ha i min trädgård!

Anni sa...

Så lyckades även jag, med hjälp av väninnan ...

Lajsas Fotografi sa...

Är det bara jag som är Bannad från Elsas Dotters blogg?

Känns i alla fall dumt att vara med här om man bannar folk.....

Nacka 144 sa...

Känn dig inte utanför Lajsa! Jag är också bannad ;)

Lajsas Fotografi sa...

Va skönt att höra Åke! =)

Maria LENN Thunholm sa...

Jag hade även blombilder fràn Mauléon, varsàgod här är dem: http://quedemesphotos.blogspot.fr/2014/04/triple-de-photos-jaunes.html