söndag, maj 25, 2014

Fototriss del 261: Ätbart

Välkomna till en ny omgång av Fototriss, den 261:a i ordningen! Den här veckan ska vi ägna oss åt att äta med ögonen, via de bilder som läggs upp på veckans tema. Idag är det ju Mors dag, så det kanske kan dyka upp en och annan morsdagstårta här i bloggarna.

Men först vill jag berätta att Fototriss även finns på Instagram nu! Så alla ni som använder Instagram får gärna lägga upp bilder på temat även där, och inte bara i era bloggar. Fototriss på Instagram är ett komplement till trissen i dess originalform, här på bloggen, och det behöver inte vara samma bilder på Instagram som ni lägger upp i era trissinlägg på bloggarna. Jag har heller ingen gräns på antalet bilder på IG, utan man får lägga upp fritt antal. Jag hoppas möjligheten att både blogga och instagramma bilder på fototrisstemat ska vara positiv för inspirationen och att det ska bidra till mer foto- och trissglädje! Så följ @fototriss på Instagram för mer info och Fototrissa av hjärtans lust både här och där!

http://instagram.com/fototriss

VECKANS TEMA...
... är ÄTBART. Bjud på allsköns godsaker i din trio bilder. Fotografera frestande bilder och dela med dig av det goda!

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Lycka till med fotograferande och trissandet!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :  

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 261: ÄTBART

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

KulTur i Natur - Tony sa...

Trevligt att du kör Fototriss på Instagram också.

Kicki sa...

Kul med fototriss på insta!:)

Anonym sa...

Instagram har blivit populärt och många lägger sina bilder där.
Själv använder jag inte det, men jag tror att fototriss på Instagram kan bli omtyckt.

Freja sa...

Mmm så smaskigt det ser ut! Jag har Instagram men kör i princip enbart kattbilder där. Tycker det är kul, jag har fått följare från hela världen och lär känna deras katter med! Perfekt forum att nörda ner sig i sitt intresse på!