söndag, juni 15, 2014

Fototriss del 264: Vatten


Välkomna till en ny omgång av Fototriss! Inspirerad av flera av de bilder som lades upp på förra veckans rörliga tema där vatten var med i bilden, har jag valt denna veckas tema.


VECKANS TEMA...
... är VATTEN. En å, en sjö eller hav, eller kanske vanligt kranvatten. Var hittar du motiven till veckans triss?

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Lycka till med fotograferande och trissandet!

Välkomna också att följa och delta i @Fototriss på Instagram!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

4 kommentarer:

Maria LENN Thunholm sa...

Oj, det var lätt, samtidigt kan jag fortsätta med temat hund...

Erik Semlan sa...

Oj, nu när jag lämnat in kom jag på ett annat sett att se på vatten.
Kanske får spara eller ska jag skicka in en lösning till?
Kul tema är det hur som helst.

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Det är bara att skicka in ett bidrag till 😃

Freja sa...

Vi försökte fånga katterna på bild när de dricker ur handfatet (och bengalhonan samtidigt blöter ner sig och halva badrummet) men de var ite samarbetsvilliga så det fick bli annat vatten!

Din strandbild ser härligt stillsamt rogivande ut!