söndag, juni 29, 2014

Fototriss del 266: Dörrar/portar


Välkomna tillbaka till en ny omgång av Fototriss!

VECKANS TEMA...
...är DÖRRAR/PORTAR. Jag tycker om att fotografera dörrar och ofta kan de berätta en historia, oavsett om de är nya eller gamla. Så fotografera alla upptänkliga dörrar - plåtdörrar, betongdörrar, trädörrar, stendörrar osv och så får vi se vilka historier era dörrar kommer förmedla.

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Lycka till!

Välkomna också att följa och delta i @Fototriss på Instagram! På Instagram finns igen begränsning i antalet bilder du kan lägga upp, utan se det som ett komplement till bloggutmaningen, där du kan låta inspirationen flöda hela veckan.

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 266: DÖRRAR/PORTAR

1 kommentar:

Freja sa...

Vilka vackra grindar du fotat! Om jag orkade skulle jag vilja bygga ett staket bara för att få ha några fina grindar... nu får jag roa mig med dörrar i stället...