lördag, juni 28, 2014

Nästa tema

Det är de sista dagarna i juni och jag sitter och undrar vart sommaren har tagit vägen? Någon semesterkänsla har jag inte fått än, så jag kör på i några veckor till här innan jag låter Fototriss få sommarlov.

NÄSTA TEMA...
... är DÖRRAR/PORTAR. Temat har vi haft ett par gånger tidigare och idén till det denna gång fick jag när jag kikade in till min mammas blogg och såg några vackra gamla Hälsingedörrar.

Jag tycker dörrar är intressanta och ofta kan de berätta en historia, oavsett om de är nya eller gamla. Så fotografera alla upptänkliga dörrar - plåtdörrar, betongdörrar, trädörrar, stendörrar osv och så får vi se vilka historier era dörrar kommer förmedla. Berätta gärna var ni hittade dörrarna också!


Första gången vi hade temat var 2010 och andra gången var 2012. Klicka er dit för lite inspiration.

Välkommen att börja länka till era bilder när omgången startar i morgon!

Hälsar Helena

Inga kommentarer: