lördag, november 29, 2014

Fototriss del 283: Skyltar

Då var vi framme vid sista helgen i november och i morgon får vi tända första ljuset i adventsljusstaken, mysigt eller hur? Jag hoppas dock ni ska hinna med en triss också!

VECKANS TEMA...
... är SKYLTAR. Det är ett tema vi haft en par gånger tidigare i Fototriss, men jag tycker det är roligt att fotografera skyltar så vi kör det en gång till. Skyltarna på bilden här ovanför finns i Visby och tre till antalet är de också passande nog :)

Var gärna med både här på bloggen och på Instagram.

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Lycka till!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 283: SKYLTAR

5 kommentarer:

Tant Otto sa...

Roligt tema ..fotograferar ofta skyltar så nu får jag användning för några i min fototriss.

Ha en fin första advent!

Tant Otto sa...

PS. Jag har varit på den hala bryggan som du fotograferat sist jag var på Gotland.

Freja sa...

Snygg resurssnål triss i dina skyltar ;-)

Åke sa...

Klart vi hinner med att fota skyltar, jag är bara lite sen denna gång ;) Men Du måste kolla in den Helena :) Jag har dom två första skyltarna på jobbet så det fick vänta tills idag...

Jutta.K. sa...

Hej, ich bin första gången här och hoppas att beskriva mitt val är ok!
Jag ska vara glad att besöka din blogg oftare.
Hälsningar från Tyskland