söndag, januari 18, 2015

Fototriss del 287: Så här ser det ut där jag är



Då gör jag ett nytt försök att starta upp Fototriss efter juluppehållet och håller tummarna för att jag lyckas. Med kraschad dator är allt som återstår att köra mobilt och det är inte så smidigt att lägga upp inlägget via iPad eller iPhone. Men nu kör vi!


VECKANS TEMA...
... är SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Vi inleder det nya trissåret med vårt årstidstema som kommer fyra gånger om året och nu är det vintern ni ska visa i era trissar. Hur ser vintern ut hos dig just nu? Denna vecka är det nytagna bilder som gäller, så ut med er och fotografera! :)

Precis som vanligt kan ni också vara med i Fototriss på Instagram, samma tema som i bloggen.

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Lycka till med fotograferandet!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : 

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 287: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR, DEL 26



4 kommentarer:

Åke sa...

Välkommen tillbaka! Så kul att du fick till det :) Nu kan vi ut och jaga motiv igen.

Stare Ström sa...

God fortsättning! Inte kul med kraschad dator, men du löste det bra!

Anonym sa...

Hej!Tittade in här förra lördagen men det fanns ingen aktivitet. Så jag har tyvärr missat denna veckans tema. Men eftersom jag tagit bilder på temat under veckan som gått har jag ändå gjort en bloggpost om temat. Tänkte på det igår att det borde bara dags igen för temat på fototriss så jag lägger in länken här eftersom länklistan är stängd. Trevlig helg till alla!
https://christinapictures.wordpress.com/2015/01/24/januari-2015-vinter-winter/

Marcella sa...

Var lite sent ute med mina bilder så kunde inte länka dem men lägger länken här om någon vill kika. http://blogg.fumei.se/?p=3490