söndag, augusti 16, 2015

Ooops, semesterläge fortfarande på!

Hej alla och hoppas ni haft en härlig semester!

Själv har jag njutit för fullt av att sommaren och värmen äntligen kom till Sverige och har fortsatt ha semesterläget inkopplat lite för länge, sett ur Fototriss synvinkel :) I min mentala kalender skulle vi köra igång Fototriss igen nästa helg, men så fick jag påpassligt några påminnelser här om att det egentligen var dags redan den här helgen. Så jag får be om ursäkt för förseningen! Och nu på lördag 22/8 lovar jag att återkomma och presentera det första temat efter sommaren! :)

På återhörande!

Hälsningar Helena

3 kommentarer:

Musikanta sa...

Det blir spännande att se vad du kommer att hitta på!
Ingrid

Axart sa...

Sommaren är kort.. :)
Blir roligt köra igång igen!
AX

Anneli - A'la Foto sa...

Ja Axart. Eller väldigt lång när man längtar efter att fototrissen ska börja igen! ;)