lördag, december 05, 2015

Tävling i Fototriss - tema Ljus & mörker

Nu kör vi tävling igen i Fototriss! Julen närmar sig och Coolstuff har hyllorna fyllda med julklappar till stor som liten, och tre glada vinnare kommer när tävlingen är över att ha belönats med varsitt presentkort hos Coolstuff.

Det enda extra ni behöver göra för att ha chansen att vinna, är att ni i ert inlägg länkar till en valfri julklapp hos http://www.coolstuff.se.

TÄVLINGSTEMAT ...
... är LJUS & MÖRKER. Ni lägger upp tre bilder på temat och varje bild behöver inte symbolisera både ljus och mörker, utan den ena kan symbolisera ljus, den andra mörker och den tredje kanske både och. Det är upp till var och en att tolka temat. Den som föreslagit veckans tema är Anna-Lena, tack för det! 

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till valfri produkt hos Coolstuff
  3. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  4. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan 

VINSTERNA
Tre presentkort från Coolstuff.
1:a pris   Presentkort värde 1 200 kr
2:a pris   Presentkort värde 500 kr
3:e pris   Presentkort värde 300 kr
Ev vinstskatt betalas av vinnarna.

TÄVLINGSPERIOD
Tävlingen pågår från rdag fram till onsdag 9/12 kl 20.00. När tävlingen stängts kommer 8 finalister att väljas ut
och därefter blir det en omröstning här i bloggen där ni utser de tre vinnarna.

GÄSTDOMARE
Den här gången undrar jag om någon tycker det vore roligt att ställa upp som gästdomare och hjälpa till att utse finalisterna? Maila mig på fototriss(snabel-a) gmail.com så hör jag av mig.

Lycka till!
Glöm inte bort att länka till min samarbetspartner Coolstuff från era trissinlägg -  ni får chans att vinna och hjälper dessutom mig att kunna fortsätta få till tävlingssamarbeten.
Lycka till allihop!

Hälsar Helena

Ps. Hashtag för att delta på Instagram är #fototriss_ljusochmörker. Följ @fototriss för mer info.
: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :  : : : : : : : : : : : : : : : : : : : 

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 322: LJUS & MÖRKER

2 kommentarer:

Borgmästaren sa...

Åh, det hade varit sååå roligt att vara gästdomare men tyvärr är jag bortrest.

Susanne ❤️ sa...

Härligt med alla dessa vackra bilder !!!!
Kram